Lilla Morgonkollen

Tjingeling!
Så blev det onsdag och idag är det Valborgsmässoafton!
Här inne på Hafva kör vi på fram till 15.00. 
I morgon, 1 maj (röd dag) är det stängt.
Fredag och lördag öppet som vanligt!
: )
 
Morgonen då?
Jaa.. vad snabbt jag hamnar i ungarnas "lovlunk".. jag var kvar hemma på 157:an ända tills strax före 09.00.. hihi..
Tog vägen om Procurator för att köpa en rulle wellpapp. Fick som alltid trevliga pratstunder och toppenservice!
: )
 
Har packat ordrar som jag ska posta efter stängning. Sen har jag haft äran att skura med min nya skurmopp.
Känslan är helt loovely... hihi..
 
Dags att fixa kaffe, packa ännu en order och sedan fortsätta med webshopsarbete.
 
Välkomna in till en av Luleås mysigaste butiker - Hafva!
 
Här kommer smakprov från DUNS härliga sommarkollektion;
 
Playsuit "Medow", finns även som jumpsuit (korta ben och korta ärmar)
Pris: 259 kr
 
Kommer ut i webshopen inom kort!
 
 
//
Kram
Åsa
 

Kommentera här: