.. jag summerar arbetsdagen..

.. wihooo, vilken härlig lördag inne på Hafva!
Bra med spring i butiken! Jag och mamma jobbade parallellt från strax före 12.00 till stängning 14.00.
Vi slog in julklappar på löpande band där ett tag, och dagen bjöd på många trevliga samtal med kunderna.
TACK för att ni kommer till oss!
Handla med hjärtat - handla smått. Hos dina lokala småbutiker.
: )
 
Barnkläder och leksaker har toppat försäljningslistan idag!
: P
 
Nu är kvällen kommen och jag sitter på hemmaplan och bara myser. Efter middagen tog jag en promenad med  Nero, i centrum. Äntligen hade det slutat regna. Det var så skönt ute. Sagolikt vackert med alla juldekorationer kring Storgatan och i butikernas skyltfönster. Det enda som fattas är snön.
 
Storgatan, Luleå.
 
Önskar er alla en förträfflig kväll, det tänkte jag ha!
: P
 
//
Kram
Åsa
 
 

Kommentera här: