Tadaa - Väggalmanacka för 2016 (Luleå)!

Tadaa - nu finns den ute till försäljning; min alldeles egna väggalamanacka för 2016!
En lite mer annorlunda och mer personlig almanacka - fylld med fina bilder på vår vackra stad Luleå!
: )
 
Jag vill passa på att tacka ALLA som har gett så fina komplimanger om mina bilder på Instagram, Facebook och IRL. TACK för att ni har peppat mig att göra något av mina bilder!
*jätteglad*
 
 
"Med denna almanacka vill jag dela med mig av min stora kärlek till staden Luleå!"
 
Almanackan är i A4 (stängd).
Varje uppslag/månad består av ett collage med 3-6 bilder. (Klassiskt kalendarium nedanför.)
Samtliga bilder är fotograferade av mig, Åsa Forssell här i Luleå!
Almanackan är tryckt här i stan, av Luleå Grafiska på Svanenmärkta papper.
Mer lokalproducerat kan det inte bli!
: D
 
 
Här bjuder jag på några smakprover på några av året (2016) månader;
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Almanackan finns till försäljning på Luleå Turistbyrå, inne på Hafva och i Hafvas webshop;
 
 
 
I webshopen kan ni se bilder på 6 av årets 12 månader. Dom andra 6 får bli en överraskning!
; )
 
Allt gott!
 
//
Kram
Åsa
 
 
1 Cecilia:

skriven

Så otroligt vacker almanacka och fantastiskt fina bilder!
Gav bort den som julklapp och den blev mycket uppskattad. 👍🏻😀

Svar: Ååh, tack! Vad roligt att höra! :D
Mvh
Åsa
Åsa

Kommentera här: