.. kvällen den kommer..

.. och här hemma på 157:an har jag och döttrarna haft en riktigt gemytlig kväll. Vi har pratat, myst, suttit nära, kopplat av och slötittat en stund på en film (som ingen av oss orkade se klart).. hihi.. 
En sådan där kväll, som lämnar en varm och skön känsla i både kropp och själ.
*ler*
 
Jag känner att jag har tankat så mycket energi under kvällen, att jag egentligen skulle kunna vara uppe betydligt längre.. men.. man ska sluta när man är på topp, right?
; )
 
Dessutom har jag en morgondejt (i morgon) med fina väninnan Sara! Då vill jag vara pigg! 
Jag ska vara på plats i stan redan 08.00, så det är bäst att speeda på med kvällsrutinerna och komma sig i säng.
 
I morgon är en annan dag.
Tack för den fina dag som snart passerat!
*jätteglad*
 
 
.. i afton har vi bland annat pratat om vikten av att ta makten över sin energi (och tid).. att avpolletera saker som stressar dig och som tar din energi..
Viktiga saker att fundera på, oavsett om man är tonåring eller vuxen.
 
Natti natti folks!
 
//
Kram
Åsa
 
 

Kommentera här: