Hemma på 157:an

.. väggarna i personalskrubben är färdigmålade och det blev så fint! Helhetskänslan infinner sig inte riktigt ännu, pga gulvita dörrlister, gula köksluckor och en toadörr i läckert 50-tals-fanér.. hm...
Men låt mig/oss gå loss med färgen lite till, så är detta snart ordnat.
*tummen upp*
Har idéer om väggord eller väggdekorationer från min lokala samarbetspartner Vinylexperten.. att sätta på köksluckorna och/eller toadörren.. kan bli fint!
: P
 
Här hemma har jag fyllt kvällen med lite allt möjligt; fixat mig middag, pratat med familjen, rastat vovven, snabbhandlat på Lill-ICA, pratat med en god vän i telefonen och så har jag börjat leta upp vänner/bekanta/kändisar på Instagram som jag vill följa i form av mitt nya "privata" Instagramkonto där jag heter Forssellskan. Lite mer av mig, helt enkelt.
Följ mig gärna!
: )
 
Just nu?
Kosslurar på och favoritlåtarna i öronen.
Det här kan bli riktigt bra. 
*njuter*
 
 
 
 
 
//
Kram
Åsa

Kommentera här: