.. jag summerar arbetsdagen..

.. en ganska lugn tisdag. Kunderna kikade in fortlöpande, men rusherna uteblev. En hel del paket fick Linda slå in, hon har blivit en fena på det där nu! Att komma med tips på dopgåvor, eller födelsedagspresenter till barn i olika åldrar, samt hjälpa till med storlekar - fixar hon också galant! Hon är en drömkollega på alla sätt och vis, men mest älskar jag henne för att hon är så himla, himla fin. Ni vet, ett hjärta av guld. Ibland tror jag att det finns en slags osynlig aura ovanför hennes huvud..
Tack för att du är du!
 
Det här tycker jag summerar rätt bra, vad vi pratade om under eftermiddagen, eller hur;
 
 
 
//
Kram
Åsa
 
 
1 Linda:

skriven

Åh, rörd till tårar när jag läser de fina ord du skriver om mig. Är så glad att jag tog en chansning, som har lett mig till en underbar chef. Men framför allt en god vän med ett hjärta av guld.
Älskar dig för den du är ♥

Kommentera här: