.. kvällen den kommer..

.. och jag känner mig helnöjd! 17 produkter fick jag ut under kvällen! Det ni!
Allt som krävdes var 2 glas rödvin och favoritmusiken i öronen, sen gick det som på räls!
; )
 
Det börjar dock bli dags att runda av kvällen, det kommer ju en morgondag också. Vill vara pigg då med!
Siktar på att lägga ut ännu mer produkter i webshopen i morgon. Alla miniscarfs från Nena H måste fotas (och läggas ut), likaså ugglorna från Zinnus och skallrorna från Sweetest Nina.. ja, ni hör ju - det finns att göra!
: P
 
Så jag tror att jag nattrastar hunden nu, sen är det dags att göra sig klar för sängen.
Vill ni, så ses vi i morgon!
 
Nytt och fint från Maxomorra!
Bästa sommardräkten du kan tänka dig!
 
Joo, förresten.. någon som undrade hur det gick med tand nr 2 idag? (Almas "hemläxa" från tandläkaren, att pilla loss 4 lösa tänder).. JÄTTEBRA! Hon hann knappt börja vicka så sa det PLOPP! Vi blev lika förvånade hela högen.
Lättad och glad blev hon, lillstumpan.
I morgon tar "vi" itu med tand nr 3. Heja, heja!
: )

//
Kramkram
Åsa
 
1 Värmlandsmamman:

skriven

Åh vilken underbar byxdräkt, älskar färg på barn :) Och bra jobbat med läxan :)

Kommentera här: