.. kvällen den kommer..

.. och denna ganska långa, händelserika dag börjar gå mot sitt slut. 
Dagen började med att jag väckte Alma 06.20, för hon skulle på klubb. Därefter smög jag tillbaka ner i sängen och småslumrade fram till 07.00. Då började dagen på riktigt.
 
Hundrastning, käka frukost, väcka Bea, fixa frukost åt Bea, göra sig själv klar, mana på Bea att göra sig klar, peppa, lyssna in, andaaas, rasta hunden igen och sedan skyndade jag och Bea mot skolan, till fots. En skön promenad faktiskt! 
*tummen upp*
Aldrig har vi varit så tidiga på plats; 09.15. Jag påpekade till dotra att detta var något att vi skulle vara stolta över, varpå hon/vi gjorde "high five"!
: D
 
Dagen började med teater, där eleverna fick vara med och integrera. Otroligt roligt, kreativt och lärorikt.
Jenny & Hanna hette tjejerna som höll i det här, vet inte om deras "teatergrupp" heter något speciellt, har försökt ta reda på det under dagen, för att kunna tipsa om just dessa tjejer, men inte hittat något.
Otroligt duktiga i alla fall! Dom höll ordning på gruppen hela vägen ut, och fick alla engagerade och intresserade.
Bra jobbat tycker jag! Det hela avslutades med några olika samarbetsövningar, riktigt nyttigt;
 
 
Efter denna "lektion" fick jag klartecken att det var ok att lämna bygget, så jag drog på mig jackan och traskade mot Hafva.
 
Där fick jag & Linda flera härliga, roliga timmar tillsammans med både "planeringsmöte" och servande av kunder.
: )
 
Jobbade till 18.00, sen stängde jag la boutique och gick hem. Fick ett hjärtligt emottagande av Nero som inte sett mig på hela dagen! Hihihi.. det blev både kramar och blöta pussar.. hihi..
 
Har käkat middag, plockat i köket och hunnit med en liten krishandling på Willys.
Nu gott folk, har jag sjunkit ner i soffan för att bara vara.
Ljusen är tända. Nu kan myset börja.
 
//
Kram
Åsa
 
//
Tillägg; Tjejerna som höll i teatern kom från Teater Scratch.
: )
Tack för infon NLV!
 
 
 
 
 

Kommentera här: